V tomto formulári je možné:
-
zrušiť termín plánovaného antigénového testovania,
-
požiadať o antigénové vyšetrenie,
-
požiadať o PCR vyšetrenie,
-
registrácia do eHranice,
-
overiť výsledok testu,
-
úprava kontaktných údajov (email, telefónne číslo),
-
nastavenie prístupového kódu do mobilnej aplikácie GreenPass,
-
reklamovať chybné/nedostatočné údaje v preukazoch.
-
získanie digitálneho Covid preukazu EÚ.
Prehľad preukazov
- Preukaz s potvrdením o vakcinácií (môžete ho potrebovať napríklad za účelom pobytu v zahraničí).
- Preukaz s potvrdením o vykonaní testu PCR/Ag (môžete ho potrebovať napríklad za účelom využívania hotelových služieb na Slovensku, absolvovania letných táborov a podobne).
- Preukaz s potvrdením o prekonaní ochorenia COVID – 19 (ak nie ste zaočkovaná osoba, tento preukaz môžete využiť rovnako ako predchádzajúce dva, ak ste prekonali ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako 180 dňami.
Pre vstup do tohto formulára je potrebné zadať číslo vášho mobilného telefónu / email, COVID-19-PASS a rok narodenia. Je potrebné uviesť to číslo mobilného telefónu / email, ktoré ste vpísali do kontaktných formulárov pri registrácii na AG/PCR test alebo do eHranice. Ak máte nové telefónne číslo, kontaktujte Call Centrum NCZI +421 232 353 030. Následne vám na nové telefónne číslo príde SMS správa s overovacím kódom, ktorý je potrebné zadať pre vstup do formulára.
Údaje z požiadavky, ktorá je už v systéme zaregistrovaná, nie je možné zobraziť. Možná je len aktualizácia osobných údajov.
V prípade otázok, prosím, volajte NCZI Call Centrum
+421 232 353 030.